אנו נוקטים את מירב המאמצים ומשקיעות משאבים רבים על מנת לספק לכל לקוחותינו שירות שוויוני, מכובד, נגיש ומקצועי. בהתאם לחוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלויות תשנ"ח-1998 ולתקנות שהותקנו מכוחו, מושקעים מאמצים ומשאבים רבים בביצוע התאמות הנגישות הנדרשות שיביאו לכך שאדם בעל מוגבלות יוכל לקבל את השירותים הניתנים לכלל הלקוחות, באופן עצמאי ושוויוני.
הסדרי נגישות מבנים
- בעסק אין חניה כלל, ואין חניה נגישה.
- קיימת דרך נגישה ומעברים נגישים בשטח הסעדה התחתון.
- קיימים שולחנות וכיסאות נגישים.
- הכניסה למסעדה קיים פער גובה וללא יכולת להנגשה לאנשים עם מוגבלות בניידות- קיים פטור הנדסי ע"י מורשה נגישות.
- לא קיים בית שימוש נגיש.
- קיימים סימני אזהרה ובתי אחיזה בגרמי המדרגות.
- קיים שילוט נגיש.
- מותרת כניסה לחיית שירות המיועדת לסייע לאדם עם מוגבלות.
- במקרה הצורך, ניתן לפנות לעובדים לכל עזרה וסיוע.
שירות לקוחות נגיש
- הדרכות עובדים לשירות נגיש – מתקיימות הדרכות הנגישות, יצירת מודעות בקרב העובדים והקניית כלים מעשיים למתן שירות נגיש.
- מוקד טלפוני נגיש– המענה הקולי הונגש כך שהמידע מועבר בשפה ברורה וללא מוסיקת רקע.
- אמצעים נוספים ליצירת קשר
במידה ויש לך שאלות, הצעות שיפור נשמח לקבל את פנייתך ולסייע באמצעות:
מייל: [email protected]
טלפון :רכזת נגישות- אחינעם פרידנשטיין, 0535323897. אחד העם 8 תל אביב יפו
פרסום הצהרת הנגישות
הצהרת הנגישות עודכנה ביום: 18/8/2023